wolny-rynek wolny-rynek
558
BLOG

Jak chciałem kupić okulary przeciwsłoneczne

wolny-rynek wolny-rynek Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Chciałem kupić okulary przeciwsłoneczne.  Mój wybór padł na markę Poc, model okularów "do blade". Większość produktów tej marki dostępnych w sieci Internet była podrobiona. Mimo że te okulary przeciwsłoneczne kosztują ponad 1 tys. PLN, oferowano je za nawet 150 zł.  Uważam na zakupy w sklepach internetowych- moi rodzice kilka razy w oficjalnych sklepach stacjonarnych kupili na przykład podrobione oprawki marki Ray Ban. Zepsuły się dość szybko i dopiero inny okulista poinformował że oprawki ze znanej sieci sklepów optycznych były podróbkami.

W efekcie swoje okulary przeciwsłoneczne kupiłem przez Internet z Francji.  Poczytałem uważnie opinie kupujących i kupiłem te drogie okulary poza Polską- w cenie o jakieś 300-400 pln mniejszej niż w Polsce.  Uważam że w Polsce jest zbyt niebezpiecznie kupować markowe produkty- zwłaszcza przez sieć Internet. Większość znalezionych przeze mnie okularów marki POC była podrobiona. W Chinach masowo produkuje się fałszywe okulary tej marki. W moim mieście nie sprzedawano prawdziwych okularów POC, jedynie "wysokiej jakości repliki".

Dziwne jest dla mnie że w Polsce nie ma polskiej firmy produkcyjnej wytwarzającej dobrej jakości okulary przeciwsłoneczne. Zwykle dobre okulary przeciwsłoneczne kosztują około tysiąca PLN i dziwi brak polskich marek na rynku...

wolny-rynek
O mnie wolny-rynek

Absolwent Universite de Metz i Viadrina University, ekonomista. Specjalizuje się w infrastrukturze. Zawodowo jednak zajmuje się branżą e-commerce, ostatnio tworząc np. portal poselska.pl czy ie.org.pl. Interesuje się historią i muzyką. Uprawia sporty: capoeirę, downhill i snowboard. Interesuje się też ochroną zabytków i środowiska naturalnego. Poglądy gospodarcze: ordoliberał, wyznanie: Rastafari/Baha'i. Email: phooli(małpa)gmail.com Czasopismo Gazeta Poselska Promote your Page too

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka